Wish upon a star

Höstfint

Publicerad 2014-10-12 17:06:00 i hem & inredning

För ett tag sedan fick jag sådan lust att göra lite fint på balkongen igen. Sommarens balkonglådor började hänga allt mer och eftersom jag går hemma nu så finner jag nöje i små saker, som att ha en vacker utsikt när jag sitter/ligger i soffan (vilket en stor del av min tid går åt till dessa dagar...)
Så här fint blev det efter en visit till Blomsterlandet. En enkel zinkkruka tillsammans med ljung, murgröna, någon sorts viol som jag glömt namnet på och en liten pumpa. Burken och ljuset hade jag hemma.

När skymningen faller tänder jag ljuset för extra myskänsla.
 
 
Jag fick blodad tand igår när vi tog bilder, så idag har jag provat på att fota mig själv inomhus. Det är verkligen en begränsad tid på dagen som funkar att fota på nu, med tanke på ljuset. Ca kl 11-13 är det som gäller. Fick några fina bilder men det är svårt att fota sig själv. Vad har ni hittat på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela