Wish upon a star

Bananas

Publicerad 2015-07-01 16:24:13 i allm�nt

Hej och hallå... Då var juli här och med ny månad kom också sommarvärmen <3 Idag är sambon pappaledig så vi tog en långpromenad över till Söder, åt flott(ig) och god korvlunch på Kajsas på Södermalm, tog båten tillbaka till Sjöstan och så har vi varit på bvc för vägning och mätning av lilla T. Nu ska vi försöka komma igång mer ordentligt med maten och då får vi förhoppningsvis sova liiite mer på natten också, ja hoppet är ju det sista som sviker en ;-)
 
Sedan har jag varit uppe i Sickla en sväng och skulle kika på rean om jag hittade något till Theodor, men det slutade med att jag köpte en hög kläder till normalpris, haha. Det fanns inte mycket på rean. De var fina i alla fall och jag insåg nu när värmen kom att han inte har många plagg som funkar. Jag har köpt mycket klassiska plagg innan men nu spexade jag även till det med den söta banandräkten från Lindex, helt klart en fulsnygg färgklick i litens garderob :-) UV-tält har också inhandlats och ska invigas redan i helgen då vi ska till stranden med några vänner. Det kommer nog också gå varmt nästa vecka då vi far till mina föräldrar och kommer hänga i deras trädgård en hel del. De har redan köpt en pool till T som han ska få bada i, så vi bestämmer nu att sommaren är här, ok? :-)
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-02 16:21:35

Haha vad söt han kommer bli i sin banandräkt 😊

Svar: Yes han kommer äga stan ;)
Jessica

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-02 16:22:33

/ Emily 😎

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela