Wish upon a star

Komsi komsi våren

Publicerad 2015-03-11 22:03:00 i hem & inredning

Vilken strålande vårdag vi har haft här i Stockholm idag. Det är verkligen efterlängtat och gör underverk för humöret! Idag har vi provat på att åka kommunalt för första gången. Det var bara tre stationer med tvärbanan, men lill-T hann med att bli väääldigt hungrig vilket resulterade i att jag var tvungen att plocka fram maten asap och sedan slänga mig av två stationer senare ;-) Jag är med i en grupp på Facebook med en massa tjejer som fick barn ungefär samtidigt och idag träffades några av oss som bor i Stockholm för första gången för en promenad runt Årstaviken. Väldigt trevligt och roligt, kul att Fejjan öppnar upp sådana dörrar till nya kontakter. Ingen bild fick jag till men det var ljuvligt i solen när det var vindstilla :-)
 
När vi ändå är inne på vår så köpte jag lite fint till balkongen på Mio här om dagen, bland annat detta nedan (minus växten som ska ersättas med någon fin utomhusväxt såklart). Snart dags att plocka fram dynorna och parasollet!!

Stilrent med asiatisk touch, precis som jag gillar´t! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela