Wish upon a star

Ännu mera Grönan!!

Publicerad 2013-06-02 19:27:00 i

Idag var jag och mannen på Grönan, denna gång tillsammans med några kompisar för att köra femkamp. Jag har faktiskt aldrig gjort det tidigare, det var jättekul! Och en helt perfekt och underbar dag att hänga på Grönan i solskenet. Är så glad att jag lärt känna dessa fina människor!
 
Bara älskar sommarsverige när det är såhär, perfekt temperatur och jag behövde inte frysa det allra minsta!
 
Som avslutning blev det ett åk i bergochdalbanan samt både Ben & Jerrys och spunnet socker :-)
 
Min mobilkamera är verkligen heeelt värdelös! Men orkar bara inte släpa runt på systemkameran. Funderar på en Canon Eos M, någon som har testat, vad tyckte ni i så fall?
 
 
 

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela