Wish upon a star

Matchy matchy

Publicerad 2015-08-11 08:09:00 i allm�nt

Hej på er. Jag finns här i bakgrunden, ibland tittar jag in till er. Det är så mycket privat just nu att det kommer bli lite sporadiskt, men så är det ju ibland i livet. Man vet aldrig vad som ska hända och det enda som egentligen finns är just nu. Har blivit så ödmjuk inför detta det senaste året, och insett än mer vad som verkligen är viktigt. De man älskar, familjen, den man innerst inne är och vill vara. Hur man är mot andra, vad som är värt att stressa över. Och sånt.
 
I alla fall. Här om sistone var jag och lill-T tillsammans med min mamma ute på landet hemma hos mammas väninna. Hon bor i ett litet rött torp med vita knutar och en hinklast med charm. Det blev fika i den underbara, blomstrande trädgården och mys. Den lilla herren ville dock varken äta eller sova så mamman var lite mer stressad än vad bilderna antyder ;-)
Jag och min älskade lilla kringla, matchande dagen till ära, faktiskt helt omedvetet (undermedvetet?) :-)
 
I dagarna har vi varit nere och badat i Sickla Sjö. T tycker att det är såå roligt att plaska med fötterna i vattnet, rycka gräs och kravla omkring. Han ger ifrån sig glädjetjut, som fyller både mig och mannen med värme ända inifrån hjärtat.
 
Vad pysslar ni med? Har ni börjat jobba eller har ni några lata sommardagar kvar?

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela