Wish upon a star

Lidköping

Publicerad 2015-03-07 17:36:03 i

Jag och T är i Lidköping och hänger hos mina föräldrar. Idag har vi varit i antikaffären en sväng och på Mio. Gjorde några fina inköp, visar i ett annat inlägg. Anders var också här en sväng men har åkt hem igen. Innan han åkte var vi förbi kyrkan där vi ska döpa lilla T, den ligger helt magiskt fint och är så vacker inuti. Det är samma kyrka som mina föräldrar gifte sig i för många år sedan :-) Vi fick en så himla trevlig präst och det känns helt kanon, ser verkligen fram emot dopet som kommer att hållas i början av juni, då alla växter står i blom och naturen liksom exploderar.
Utanför kyrkan 

Ikväll blir det soffhäng med Mello och kanske någon film som min syster fixat. Trevlig lördag på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela