Wish upon a star

En ny fas

Publicerad 2015-04-27 11:08:00 i du lilla videung

Det känns som att det är en ny fas som börjar nu i minis (och våra) liv. Tiden rinner på i en rasade takt och helt plötsligt är han på väg mot sin sexmånadersdag! Det betyder att han ska introduceras till "riktig" mat, flytta från vaggan till spjälsäng, vi ska byta till sittdelen på vagnen, osv. Han gör nya framsteg hela tiden och snart kommer han att kunna sitta upp själv, och så småningom ta sig runt i lägenheten... Det gäller att vara närvarande och försöka hänga med i allt nytt! Fantastiska lilla minimänniska med det härligaste tandlösa leendet. Att mötas av det en morgon efter en natt med upphackad sömn gör att jag smälter varje gång <3
---------------
Vi har länge försökt ta oss till Ikea, men inte haft tid. Så vi lyckades pricka in löningshelg och kaos en masse i Kungens Kurva i lördags, hua! Men nu är det gjort! Vi fick med oss en Antilop stol som jag hört ska vara bra i början, samt en fin enkel spjälsäng i vitt (Sundvik).
Här ska det sitta en liten kille och sleva i sig mat om bara några veckor! Dynan är från Färg och Form.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela