Wish upon a star

Semester!

Publicerad 2015-06-05 20:00:00 i allm�nt

Nu har vi kommit iväg på vår semester, yey!! A ska vara hemma två dagar i veckan i tre månader, och han kommer arbeta med sitt eget företag resterande tre dagar, vilket betyder att vi inte är bundna till Stockholm utan kan improvisera lite utifrån vad vi känner för, väder etc. Det känns så skönt att vi kommer att få mer tid tillsammans och att få lite hjälp med bebisen efter en tuff vår. Har inte skrivit så mycket här och håller det privat, men det har sugit energi ur mig på ett sätt jag nog aldrig varit med om tidigare. Nu kommer sommaren och solen som jag hoppas kommer att lägga sig som ett ljust och varmt täcke över det som varit.
 
Vi börjar vår roadtrip med en sväng till de Västgötska skogarna och lilla T ska döpas nu på söndag. Sedan stannar vi hos mina föräldrar några dagar innan vi sticker iväg på en sista-minutenbokad tripp till Öland. Det ska bli så skoj! Först ska vi bo på en gård strax utanför Borgholm, och sedan blir det stuga på Böda några nätter. Vi kommer också att stanna till i Glasriket på vägen ned för att spana in vackert glas och kanske lite outletshopping. Håll tummar och tår för att solen vill titta fram nu :-)
 
Hittade lite fler bilder i arkivet och just denna helgen för ett år sedan befann jag mig i Götebord med dessa pinglor, bodde på hotell och spanade på Håkan på Ullevi, en helt fantastisk konsert.
Utsikt från hotellrummet på Gothia Towers
Glad och gravid i hemlighet än så länge....
 
Ullevi kokar
 
 Nä nu tar vi tag i juni och njuter till max av denna sommar hörrni :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela