Wish upon a star

Typ lika hett som 28.8 K Modemet

Publicerad 2014-03-11 19:10:28 i beauty

Jag har hittat ett nytt varumärke som jag verkligen gillar, Urtekram. Det började med att jag hittade deras duschcreme på ICA i Visby i somras, sedan har jag även testat deo och schampo. Gemensamt för alla produkterna är att de är ekologiska och riktigt, riktigt bra! Både schampo och deo är produkter som jag har haft väldigt svårt för att hitta eko, och ännu svårare till ok pris.
 
Urtekram kammar därmed in som en ny superfavorit på min Beauty-produktlista! Idag hittade jag även deras bodylotion på ICA här i Sickla, som jag ska testa. Den kostade bara drygt 40 kr för en full size-flaska. Så kul att dessa produkter börjar dyka upp oftare och oftare i vanliga mataffärer. Jag har sagt det förut och säger det igen: om några år kommer inte en människa köpa något annat än skönhetsprodukter med bra innehåll. När vi tänker tillbaka på konventionella ingredienser kommer de vara ungefär lika heta som 28.8 K Modemet. Typ "haha, kommer du ihåg när vi kletade industrispillsolja i ansiktet?"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela