Wish upon a star

Nya naturliga skönhetsprodukter

Publicerad 2014-01-03 14:00:00 i beauty

Som vanligt så tar alla skönhetsprodukter slut samtidigt. Förstår inte hur det kan komma sig? Det blev därför en beställning hos Beautyplanet på ett gäng favoriter.

* John Masters hårvårdsprodukter är naturliga och används bland annat av Jennifer Aniston. Har inte provat just detta schampo och hårkur innan, men kan säga att jag redan efter en enda användning är helt fast. Speciellt schampot är underbart! Doftar kola och gör håret supermjukt och glansigt! Aldrig upplevt en sådan känsla ens efter syntetiska schampon! Minus dock för priset, annars en superprodukt!

* Min all time favourite i duschen är Cocoa Cookies från Bodyfarm. Har den lite som "lyxtvål" för att belöna mig efter att jag har tränat och har tappat räkningen på antal gånger jag fått "komplimanger" (kan man säga så om en tvål, haha?) för doften av andra duschande träningsfantaster.

* En härlig kroppsskrubb med råsocker, också från Bodyfarm.

* Med på köpet (gratis) kom även en bodylotion med doft av grönt thé som jag dock är lite skeptisk till. Är inte överförtjust i doften av neutralt grönt thé och inte heller säker på att jag vill gå runt och lukta som en thépåse? ;-)

Brukar i vanliga fall beställa från Eleven.se, men flera av produkterna var billigare på Beautyplanet så jag testade dem och kan verkligen rekommendera dem. Paketet skickades samma dag som jag beställde och anlände på rekordtid, snabbt och smidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela