Wish upon a star

Sköna söndag

Publicerad 2014-02-16 10:39:44 i allm�nt

God morgon söndag! Vilken lycka att vakna upp till blå himmel idag. Den försvann i och för sig efter någon timme, men lite hopp om vårens antågande fick man i alla fall!
 
Den här helgen har varit riktigt skön och avslappnad, utan några direkta måsten. Vi har kollat klart på första säsongen av den spännande serien Blacklist på Netflix, något avsnitt av Girls, jag har tränat och gjort lite ärenden. Denna dag fortsätter i ungefär samma anda, skönt med slappa dagar tycker jag. Har tecknat prenumerationer på Sköna hem, Allt i hemmet och DigitalFoto, vilket säger en hel del om mitt fokus just nu: Inredning och fotografi! Är passionerat intresserad av båda för tillfället.
 
Vad hittar ni på idag? (Kom igen, minst en kommentar vill jag ha! haha :-))
Dagens frukost: Kaffe, apelsinjuice, ägg och en skål med ekologiska glutenfria flingor, banan, hallon, lite honung och hasselnötsmjölk. Nom nom nom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela