Wish upon a star

Nyklippt

Publicerad 2014-04-04 15:44:32 i beauty

Hej soliga fredagseftermiddag! Mellanlandar en snabbis hemma innan jag ska ut på roligheter. Det här blir en fullspäckad helg. Idag har jag lyckats dubbelboka mig på teater och konsert, men insåg igår att jag nog hinner båda om jag rusar iväg direkt efter föreställningen... Imorgon ska vi ha gäster och jag har inte hunnit vare sig städa, planera mat eller handla, så just nu känner jag mig smått stressad!!! Men nu ska jag ta några djupa andetag och sedan gå ut i solen denna härliga fredag! Inleder med en middag på Brasserie Elverket, ska bli väldigt trevligt!
 
Igår var jag och klippte mig, gick tillbaka till EcoHair på Kungsholmen där jag varit tidigare, men denna gång till en ny frisör som hette Evelina. Blev så otroligt nöjd! Nu var det ett halvår sedan jag klippte mig sist men hon tyckte att det räckte fint att toppa var sjätte månad (yay för mig som vill få riktigt långt hår!). Dessutom klippte hon inte alls så mycket som de flesta frisörer gör annars, och hon stylade det superfint med varmluftsborste! Det måste jag testa att göra själv.

Ha en riktigt härlig helg!

Kommentarer

Postat av: Emily

Publicerad 2014-04-11 19:09:17

Dags för ny uppdatering här snart ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela