Wish upon a star

Drömmar om ljumma vindar, och så lite mer underkläder

Publicerad 2013-01-13 11:48:00 i i min garderob

Jag är så redo för våren nu! Sitter och tittar på vårkläder och drömmer om resor till länder med ljumma vindar, långa lata dagar på en vit sandstrand och upptäcksfärder i gamla gränder. Idag skiner solen här i Stockholm så man får lite extra vatten på sin kran ;-)
 
Det visade sig i fredags kväll efter att jag besökt tandläkaren akut då jag hade sådan grym tandvärk (!) att jag fått bihåleinflammation. Hade ingen aning om att det kunde påverka tänderna, men tydligen sitter några av bihålorna precis ovanför tänderna, visade hon mig på röntgenbilden. Så nu ska jag hålla mig inomhus hela tiden eftersom det kan bli värre av växlingen varm/kall luft. Det betyder alltså obegränsat med tid framför datorn (ja, i teorin i alla fall!) och det kan bli ganska dyrt när "klickfingret" vandrar lite hit och lite dit, och vips så har man beställt hem än det ena än det andra ;-) Ingen resa har det blivit än så länge, men både lite ny heminredning och en hel hög med fina underkläder och en baddräkt.
 
Har inte shoppat på La Redoute på väldigt länge, men när jag bläddrade i deras vårkatalog så hittade jag SÅ mycket fint! Här är några utav mina fynd:
 
Den här baddräkten i svart (Kommer först i mars! Det är bra att vara ute i god tid, ofta blir godbitarna utsålda i de vanligaste storlekarna).
 
Detta set i vitt (Varför har La Redoute inte bilder på alla färger på sin hemsida??)
 
Här ser man i alla fall bh:n :-)
Till sist detta enkla men söta set, ser så himla skönt ut!
 
Jag är en sådan person som verkligen inte kan ha obekväma underkläder, är väldigt petig med det :-) Har några bas bh:ar från Victorias Secret som jag bunkrat upp med, i princip de enda som jag använder på vardagarna, och så blir det lite roligare undies på helgen om man är ute på något galej :-)
 
Vart köper ni underkläder, och vilken stil tycker ni är fin?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela