Wish upon a star

Julen genom min kameralins

Publicerad 2013-12-29 19:48:00 i hem & inredning

Jag är rätt så noggrann när det gäller inredning och det är långt ifrån alltid som jag blir nöjd med något som jag fixar iordning hemma. Men jag måste säga att beslutet att ha en gran var bland det bästa vi tog nu i jul, så mysigt det blir direkt och jag slog till på de fina kulorna med Elsa Beskow-motiv som jag visade er tidigare i månaden. Visst blev det fint?
 
Julkulor från Hemtex, fåglar från Åhléns, ugglor och renar från EM.

Balkongbordet fick agera avlastningsbord för en del av julmaten.
Ett nytt spel passade utmärkt att roa sig med på juldagen då regnet strilade och vi var fem smått rastlösa personer i vår trea ;-)
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-12-30 05:56:11

Vad fin er gran är!

Svar: Tack, gillar den skarpt! :-)
Wish upon a star

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela