Wish upon a star

Dopdag

Publicerad 2013-12-28 19:36:06 i i min garderob

Idag var vi på dop för min kompis Lisas otroligt söta son David. Det var väldigt fint och ägde rum i en gammal kyrka utanför stan. Det enda missödet var att vi lyckades med bedriften att anlända till fel kyrka (?!!) men det ordnade upp sig och vi klev in typ 4 min innan dopet skulle börja... ;-)
 
Ingen tid att fota innan dopet hade vi, så det fick bli en badrumsspegelbild på två av mina reafynd: clutch från Rizzo och topp från MQ.

Var såååå kaffesugen så det satt inte alls fel att hugga in på detta gigantiska fikabord :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela