Wish upon a star

Ett klänningsklipp

Publicerad 2015-02-27 09:20:00 i i min garderob

När jag var gravid tänkte jag inte så mycket på att jag skulle behöva speciella kläder även efter förlossningen, dvs kläder som funkar att amma i. Jag har ett par linnen från H&M och toppar från Mamalicious, men inte så mycket mer. Precis som under graviditeten vill man kanske inte heller lägga ned jättemycket pengar på kläder som bara kommer att användas under några månader, samtidigt var jag missnöjd med mina gravidkläder från H&M, som kändes trista och var av dålig kvalitet. Nu inför vår och sommar så vill jag gärna ha någon klänning som funkar att amma i, vet att vi ska på minst ett dop och ett bröllop t ex, så jag surfade runt och försökte hitta något kul men det är inte lätt. Det finns så mycket TANTIGT där ute, haha... Konstiga skärningar och modeller och rynk på de märkligaste ställena ;-) Tillslut kikade jag lite på Blocket och fick en fullträff - en tjej med samma storlek som mig sålde fem stycken klänningar från Boob och Love Milk i nyckick, varav jag knep tre stycken, till mindre kostnad än vad en av dem hade kostat ny... ett riktigt klänningsklipp hoppas jag :)
 
Två av klänningarna som A ska hämta åt mig i eftermiddag :-) "Juno" och "Nicky" från Boob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela