Wish upon a star

Tillbaka i Sjöstan

Publicerad 2015-06-22 11:57:00 i allm�nt

Fina, underbara Sjöstaden. Så glad att jag har möjligheten att bo här.
 
Nu är vi tillbaka i Stockholm igen efter vår lilla semestertripp. Som vanligt är det skönt att landa hemma och komma iordning när man varit borta ett par veckor. Vi har haft den mysigt med familj och släkt, och även fått tid tillsammans bara vår lilla familj. Det känns bra att ha "startat" sommaren redan i juni. I vanliga fall hinner jag sällan förstå att det är sommar förrän i juli då jag brukar ha semester, så även om det inte riktigt har dragit igång ännu med vädret så känns det som att vi får en längre sommar i år :-)
Utblick över Vänern en solig junidag 2015. Vi tog en mysig lunch tillsammans med mina föräldrar på Skogshyddan i Lidköping och sedan en skön promenad i solen :-)
 
Tänkte skriva lite om Kosta och Öland för de som är intresserade. Tycker själv alltid om tips på resmål hos andra bloggare, det ger oftast mer än en vanlig guidebok, i alla fall om man inte har tid & lust att plöja 200 sidor ;-)
 
Sambon ska upp till Sickla och kolla på rean idag, men jag har noll lust att shoppa faktiskt. Som föräldraledig känner jag inte något direkt behov av något nytt plagg, är bara sugen på inredning just nu. Och så har jag fyndat lite i en lokal Facebookgrupp, amningstoppar, det var väl det jag behövde, inte mer glamoröst än så helt enkelt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela