Wish upon a star

Biskops-Arnö

Publicerad 2015-06-01 10:55:00 i allm�nt

Tiden flyger som vanligt och jag försöker stanna upp och reflektera då och då. För snart ett år sedan befann jag mig på Biskops-Arnö och det var härlig försommar, tänk att lilla T låg i magen och växte så det knakade redan då <3
 
Ön är en helt magisk plats, och jag är så glad att jag åkte iväg den där veckan och tog mig tid för mig själv och mitt intresse. Det är en sådan sak som ligger kvar i minnet och alla sinnena länge. Doften av blomsteräng och hav, knarrandet av cykelhjul mot grusvägar, möten med människor jag aldrig hade träffat annars och kunniga fotolärare som lärde oss massor om porträttfoto. På skolan är Anna Clarén huvudlärare och jag köpte med mig hennes bok Close to home, som innehåller massor av vackra bilder av ön och hennes familj. Den kändes så träffande då jag själv gick i väntans tider.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-06-01 19:34:36

Så vackra, stämningsfulla foton!
Kramar! mami

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela