Wish upon a star

Vi

Publicerad 2014-02-23 08:12:00 i fotografi

Kikade in hos Leafoto och såg (förvånad och lite stolt) att hon valt att göra tavlor av två av bilderna på mig och A, som togs i somras. Älskar dessa bilder på oss.
Drömmar om solvarma stränder och kluckande vågor...
 
Vad hittar ni på idag? Jag har skaffat ett medlemskap på Moderskeppet, en riktigt bra sida med lektioner i fotografi och bildbehandling, och just nu "går jag en kurs" i hur man tar tillvara ljuset på bästa sätt när man fotar. Suktar verkligen efter fotokunskap och det är perfekt att logga in och kunna titta när man själv har tid och lust. Dessa dagar och veckor i februari passerar ganska obemärkt. Jag har ingen direkt energi att ta tag i några stora projekt eller sociala arrangemang, tänker att det får vara som det är just nu och att det går lite upp och ned med sånt. För ibland är det skönt med perioder av att bara existera - mysa inomhus med katt i knät, titta på spännande tv-serier, läsa en bra bok, drömma om resor till vackra platser och filosofera. Räknar ned till våren och hoppas att den kommer snart snart.

Kommentarer

Postat av: Emmas Kitchen & more

Publicerad 2014-02-23 09:49:07

Jättefina bilder på er! Just nu känns det nästan overkligt att tänka på att det varit så varmt att man kan gå klädd i bara klänning utomhus. Tänk när i var och badade förra sommaren, vad varmt det var den dagen! Men tiden går fort och snart är vi där igen :). Kram

Postat av: Erika Kvarnlöf

Publicerad 2014-02-24 21:12:22

Wow!!!! vilka vackra bilder!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela