Wish upon a star

Gott nytt år!

Publicerad 2014-12-31 14:57:18 i

Sista dagen på 2014 är här. Nästa år ska jag få vara mammaledig tillsammans med lilla T, det ser jag så mycket fram emot <3 

Vi hade bjudit några vänner över på nyårslunch men det blev tyvärr inställt pga sjukdom. Det är lite underligt för det är tredje eller fjärde året som våra planer ändras pga sjukdom. Tur att vi inte är några partyglada ungdomar längre, utan trivs fint även med en god middag på tu (tre) man hand och att titta på fyrverkerierna genom vardagsrumsfönstren :-)

Eftersom vi inte behövde fixa med maten förrän ikväll så lyckades jag ta sovmorgon till kl 13!?! Ja naturligtvis sov jag inte utan avbrott men ändå. Sedan hann jag tänka en tanke om önskedrömmen att få frukost på sängen och innan jag visste ordet av stod en kopp kaffe på sängkanten."Vill du ha frukost?" Kärlek! 

Hoppas att ni får en riktigt fin nyårsafton. Gott nytt år! 

Dagens mini outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela