Wish upon a star

Födelsedagsshopping

Publicerad 2013-10-31 17:14:59 i i min garderob

Ligger fortfarande hemma med influensen, men idag är jag lite piggare än igår. Skönt eftersom det faktiskt är min födelsedag idag :-) Fick lite sjönsång i morse innan sambon åkte till jobbet, och nu är han på hemväg med mat som jag har "beställt" då jag är för hängig för att orka gå ut och äta.
 
Det blev en retur på klänningen som jag beställde från Nelly för ett tag sedan (för elektrisk och skrynklig), och nu hittade jag lite smått och gott på HM istället. Älskar outfiten nedan, med en varm kofta över funkar den nog både i jul och till jobbet, eller vad tror ni? Vet att många tycker att det är krångligt att returnera, men jag har aldrig haft några problem med det. Beställer hellre lite för mycket grejer och skickar tillbaka det som inte passar. På "äldre dagar" har jag märkt att jag ofta tycker att det är skönare att sitta hemma i lugn och ro och shoppa än att springa i butiker.
 
Ni ser vilka färger jag har snöat in på den sista tiden ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela