Wish upon a star

I´m alive! :-)

Publicerad 2013-05-29 18:28:00 i

Firar att jag lever igen och börjar komma tillbaka till mitt vanliga jag... Dagens middag blev ekologisk turkisk yoghurt med ljumma hallon och mangobitar samt lite honung på toppen. Mums!! Nu kanske ni tänker att det där är väl ingen middag?!! Men för mig var det världens gourmetmiddag efter att ha levt på Proviva i alla regnbågens färger och äppeljuice i en veckas tid.
 
Imorgon blir det jobb igen och då ska jag gå på kurs, sedan på fredag när jag kommer tillbaka "på riktigt" så har hela kontoret flyttat till en ny plats så det blir spännande och märkligt att anlända till en ny adress. Tur att man har snälla kollegor som har hjälpt till att pcka ihop mina saker...
 
Har sett att jag fått en del nya läsare på sista tiden, välkoma! :-) Skriv gärna en rad om vem du är, det är så roligt att få ett ansikte på läsarna!
 
Kram på er, nu ska jag skutta iväg på sångövning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela