Wish upon a star

Something with the hair

Publicerad 2013-07-20 13:36:00 i

Vet inte vad det är, men någonting har definitivt hänt med mitt hår de senaste veckorna. Sedan jag var kanske 16 så har jag alltid "varit tvungen" att fixa till håret för att känna mig helt nöjd (föna/plattånga/locka), men nu låter jag bara håret självtorka och så blir det sådär lite lagom rufsigt och vågigt. Vilken lättnad det är! Sparar så mycket tid och helt plötsligt är det inte längre ett projekt att duscha och tvätta håret. Är klar (nästan) lika snabbt som mannen i hushållet :-)
 
Kanske kan det vara den naturliga hårfärgen som jag har kört med de senaste månaderna, och att håret fått vila från de värsta kemikalierna?
 
 
Bilden är tagen på Pensionat Fridhem utanför Visby som var vårt sista stopp på Gotland. Klänningen köpte jag i en butik på Adelsgatan i Visby och är kanske den finaste jag någonsin ägt. Fullkomligt älskar den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela