Wish upon a star

Nytt rekord i framförhållning

Publicerad 2013-02-18 21:18:00 i resor

I sommar blir det raukar, kullerstensgränder, långa sandstränder, kultur, lokalt hantverk, cykelturer, vandringar, mysiga middagar i folkvimmel och hängmatteläge i Sverige, närmare bestämt på Gotland. I flera år har vi pratat om att åka den denna vackra ö, men aldrig varit tillräckligt tidigt ute för att känna att det varit värt det eftersom de bästa boendena osv alltid varit bokade när vi väl kommit till skott. Men NU! Så har vi bokat både resan och boendet, redan i februari. Längtar redan!
 
 
Vi tar bilen över och bor på några ställen med olika karaktär, men vart och ett med sin charm, t ex det här vackra pensionatet strax utanför Visby.
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Och så till en helt annan sak - inriktningen på denna blogg. Jag känner mer och mer att jag "glider över" från bröllopsfokus till lite diverse olika ämnen. Men, det är ju min första officiella blogg, så det får väl lösa sig lite allt eftersom hur det blir med den saken. Under tiden får ni följa med på lite av varje :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela