Wish upon a star

"En air av Asien i ditt hem"

Publicerad 2013-08-13 10:09:00 i hem & inredning

 Åh, vem skulle inte vilja ha detta underbara skrivbord? Helt fantastiskt tycker jag med alla vackra detaljer.
 
Publicerades med en ganska speciell text på Blocket, hihi...
 
SKRIVBORD samt STOL från ASIEN av mycket hög kvalitet. Kineserande handmålad dekor med blommor och fåglar. Inköpt på NK i maj 1989 för 11.000 kr - på den tiden när man hade en asiatisk avdelning. Mkt gott skick. Säljes av dödsbo - tillhört en äldre dam, som tidigare i sitt liv arbetat som svensk diplomat i bland annat Peking och Tokyo.

Det kineserande handmålade skrivbordet m stol torde vara mkt ovanligt.

Ett skrivbord för dig som söker något vackert, tillika dekorativt, men också högst funktionellt och som vill ha en air av kina och Asien i ditt hem.
 

Kommentarer

Postat av: Käthes Mode & Shopping

Publicerad 2013-08-13 22:45:32

Så fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela