Wish upon a star

Bad i blå lagunen, 50-tals diner och roadtrip tillbaka till Visby

Publicerad 2013-07-30 13:38:00 i

Sitter på ett mobilt bredband så portionerar ut bildransoneringen från Gotland då det tar lååång tid att få upp varje bild. Snart hoppas jag på att vi fått igång vårt trådlösa nätverk i nya lägenheten.
 
Efter tre nätter på Fårö begav vi oss söderut igen och tog färjan tillbaka över sundet. På vägen hittade vi en blå lagun att bada i, och ytterligare en rolig 50-talsinspirerad restaurang, denna gång i form av en klassisk amerikansk Diner!
 
Innan vi landade i Visby hann vi också med att besöka några loppisar och konstnärer utmed vägen. I Visby bodde vi på fina Hotell S:t Clemens som låg centralt och otroligt vackert i en gammal ruin. De bjöd på fika varje eftermiddag och vi anlände trevligt nog precis lagom till den :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: EmmasKitchen

Publicerad 2013-07-30 22:16:48

Vilka härliga semesterbilder! Jag blir så sugen på att åka någonstans nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela