Wish upon a star

Ida Sjöstedts storasyster

Publicerad 2015-02-02 22:47:00 i i min garderob

Jag har börjat lite smått att planera lill-T:s dop och surfade runt för att leta klänningar. Hittade ett för mig nytt märke som jag fastnade för, Frock and Frill, som är lite som Ida Sjöstedts storasyster. Ni som känner mig vet ju hur svag jag är för "prinsessklänningar" (utan för mycket krusiduller), och visst är dessa nedan helt underbara? Har dock en craving för en ljuslila Gretaklänning som inte längre finns att köpa, kanske kanske hittar jag den på Tradera eller Blocket.
 
Tänk er någon av dessa i försommarsolen bland grönska och blomster på den västgötska landsbygden...*drömmer mig bort :-)*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela