Wish upon a star

Att hitta sin stil

Publicerad 2015-02-10 18:54:00 i i min garderob

Ungefär sedan någon gång kring 30-strecket har jag känt att jag behöver uppdatera min stil en aning. Inte sådär att jag känner att jag måste klippa av mig håret och gå i fotriktiga skor ;-), men jag har plockat bort de flickigaste klänningarna och de allra kortaste kjolarna. Nu sedan jag fick barn är det mer aktuellt än någonsin att försöka hitta tillbaka till någon sorts stil igen, efter att under många månader ha bott i gravidtajtsen. Dessa två finingar sprang jag på på Ginas slutrea till helt galna priser (49 resp 99 kr...). Båda helt klockrena - går att amma i och samtidigt stilrena och snygga klänningar som går att klä upp eller ner beroende på tillfälle. Den svarta ska jag lägga upp den nedre fållen på så att den blir lite mer "vardaglig", funkar lika bra med ballerinas och jeansjacka som med klackar och clutch.
 

Kommentarer

Postat av: Emmas Kitchen and more

Publicerad 2015-02-10 19:21:28

Du får gärna inspirera mig lite kring kläder/stil i morgon ;). Vet inte hur många gånger jag gått in i en affär för att leta något till mig själv, och kommit ut med en kasse babykläder istället...

Svar: Åh, nu kom vi aldrig in på det. Men vi får försöka inspirera varandra lite nästa gång vi ses? :-)
Jessica

Postat av: Emma's Kitchen & more

Publicerad 2015-02-16 23:11:38

Absolut, det får vi göra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela