Wish upon a star

Regn, Absolute Lovesongs och fika till lunch

Publicerad 2014-10-07 13:29:00 i allm�nt

Idag sa kroppen stopp och belägg, det blev minsann ingen yoga, efter en kväll och natt med massor av sammandragningar. Med regnet som vräkte ned över takåsarna så kändes det ändå ok att stanna inne i soffan med katten och surfplattan. Och så kände jag att idag är en sådan dag där man får äta fika till lunch, så det gjorde jag. Blev även överlycklig (?) när jag kom på att jag hade ett avsnitt av Ensam mamma söker att titta ikapp på. Det säger väl en del om min aktivitetsnivå just nu ;-)
Magen i vecka 32. Ett par här om dagens, då sambon och jag var på väg ut för att fira att hans nystartade företag fått sina första kunder <3

Det som en gång var en klänning blev nu någon sorts tröjtunika som dock funkade med jeans till. Men det dröjer innan jag kommer i denna igen... 
Ett styck suddig äppelpaj med tillhörande kaffe, check. När jag bakade pajen lyssnade jag på Absolute Lovesongs på Spotify och sjöng med högt, speciellt i alla härliga 80-talsdängor. Sånt man måste tillåta sig ibland ;-)
 
Vad hittar ni på idag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela