Wish upon a star

Posering

Publicerad 2014-10-22 15:20:14 i du lilla videung

Det blir visst en del magbilder dessa dagar. Tänker att man får passa på nu när det inte är så många veckor kvar. Trots att jag haft en kämpig graviditet tror jag verkligen att jag kommer att sakna magen och att känna vår lilla älskling röra sig där inne. Bilderna tog mannen innan vi åkte till Operan i söndags.
Klänning - en riktig trotjänare från Monki för flera år sedan. Gravidtights, H&M och skor gamla från Nilson. Halsbandet syns inte så väl på de här bilderna, men det är ett svart band med en sten i som jag fått av A. Ger hela outfiten lite lagom nittiotalskänsla :-)

Kommentarer

Postat av: Victoria

Publicerad 2014-10-27 18:09:42

Fina bilder =)

Svar: Tack :-)
Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela