Wish upon a star

#höggravid

Publicerad 2014-10-26 21:49:18 i allm�nt

Söndagskväll, soffhäng och min nya last...
Bebisen har hicka :-) Nu börjar jag mer och mer känna att jag längtar efter att han ska komma ut. Med tredje trimestern har trötthet och illamående kommit tillbaka. Dessutom sammandragningar och foglossning som gör att jag haltar fram värre än någonsin. Jag antar att det är precis så som jag hört så många vänner, bekanta och kollegor säga tidigare, att när det väl är dags så är man så trött på att vara stor och hormongalen, inte kunna sova, ha ont och allmänt känna sig som en heffaklump att man bara lääängtar efter att föda. (Jag hoppas att det är så). Idag är det ca sex veckor kvar till BF, vilket betyder att om han kommer inom normala ramar är det fyra till åtta veckor kvar. Måste säga att jag hoppas på att det blir inom det tidigare intervallet...
 
Veckan som kommer bjuder på Halloween, allhelgona och min födelsedag. Det blir med all säkerhet ett lugnt firande, min högsta önskan just nu är nog att ligga i soffan, få fotmassage och bli matad med små portioner av olika delikatesser ;-) Men kanske orkas det med en utemiddag någonstans. Vi får se helt enkelt. Hoppas ni får en fin höstvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela