Wish upon a star

Sköna söndag på Sturebadet

Publicerad 2014-03-09 21:03:00 i allmänt

Då var även denna helg till ända. Vilket underbart vårväder vi har haft här i huvudstaden både lördag och söndag, fantastiskt! Dagen har spenderats på anrika Sturebadet, en födelsedagspresent från mig till mannen. Vi började med en fräsch brunch med utsikt över den vackra poolen, sedan låg vi lääänge i bubbelpoolen, simmade några vändor och besökte "aromarummet". Det var ett rum som var inrett med vilstolar, med fuktig luft och aromaessenser som doftade.
 
Kan varmt rekommendera Sturebadet, extra plus för ekologiska hudvårdsprodukter från Kerstin Florian i duschen. Nu blir det soffan och en film på Netflix för att avsluta veckan.
 
Så här vårigt och härligt var det på Östermalm när vi promenerade från bilen till Sturegallerian. Vårjackan fick åka fram, och jag hade också min nya fina scarf som jag hittade på Åhléns city i veckan.

Kommentarer

Postat av: Emily

Publicerad 2014-03-10 19:31:04

Finfina kappan :)

Svar: Eller hur :-)
Wish upon a star

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela