Wish upon a star

Sommar i Storbritannien

Publicerad 2014-03-28 20:40:00 i resor

God fredagskväll! Hur har ni det så här de första skälvande helgtimmarna? :-) Här blir det soffläge, ligger med luvtröjan uppdragen och under täcket, känner mig frusen och har märkliga nysattacker. Hoppas att det håller sig på den nivån. Har inte haft möjlighet att träna sista tiden och tror att immunförsvaret försvagats av det. Sambon har lagat en god laxpasta så det går ingen nöd på mig ;-)
 
Roar mig genom att slötitta på Let´s Dance och surfa lite semesterinspiration. Vi har nämligen bokat sommarens resa - det blir en knapp vecka i södra England och en vecka på Irland, ska bli så roligt! Vad har ni för planer i sommar?
Brighton är jag nyfiken på, det ska vara en stad som har mycket vegetarisk mat och antikaffärer - helt i min smak :-)
Sagolik natur...
...som förhoppningsvis ska få upplevas från hästryggen någon dag.
Cashel slott på Irland, som om tiden stått still några hundra år.
 
Bilder: google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela