Wish upon a star

Matsalshörnan

Publicerad 2014-03-04 18:59:00 i hem & inredning

Jag har fixat lite mer här hemma. Den här gången är det vår sideboard i kökshörnan (vi har öppen planlösning mellan kök och vardagsrum) som fått ett par nya pinaler. Planschen från Fotografiska ska egentligen sitta i en större ram men jag tyckte det var finare att rama in den så att texten försvann bakom passepartouten. Jag vet att det är superinne med texter i alla möjliga sammanhang men jag avskyr det! Kanske är det en yrkesskada när man jobbar med marknadsföring att inte vilja bombarderas av en massa olika utropstecken även hemma? ;-) Dessutom tycker jag att det är sällan något av dessa buskapstavlor/kuddar/väggord tilltalar mig. Antingen blir det klyschigt och platt eller bara konstigt... haha. Men det är ju jag det, vet att många tycker att detta är souuupersnyggt och härligt ;-) 
 
Så småningom ska jag para ihop denna med ett mindre foto på Johnny Depp som Edward Scissorhands, tror de två 90-talsikonerna kan matcha varandra fint.
 
Den stora vasen är ett riktigt fynd från Lagerhaus, den hade kostat 299 kr men var nu nedsatt till fjuttiga 49 kr.
 Plansch från Fotografiska, stor turkos glasvas från Lagerhaus, ljusstakar i glas från Fogia.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela