Wish upon a star

Internationella kvinnodagen & Swedish Hasbeens

Publicerad 2014-03-08 08:00:00 i i min garderob

På min önskelista för vår- och sommargarderoben står ett par Swedish Hasbeens. När de först kom måste jag erkänna att jag tyckte de var i tantigaste laget (fniss..), men de nyare modellerna är högre och jag gillar verkligen de somriga pastellerna. You like?
 
Foton: emmasvintage.se och swedishhasbeens.com
 
Idag ska jag "leka kiosk", dvs stå i cafeterian på min ridklubb och sälja brownies och korv (eller något :-)), ska bli skoj. Ikväll får det bli en kombo av att fira internationella kvinnodagen (yay!) och mellomys. Vad hittar ni på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela