Wish upon a star

Gårkvällens

Publicerad 2014-03-02 19:57:00 i i min garderob

God söndagskväll! Här sitter en lite småtrött tjej som inte tål att dricka så mycket på gamla dagar ;-) Drack seriöst en drink ute igår (samt en alkoholfri) och känner mig trots det bakis idag?! Var i Horntull och "svirade", först på Judit och Bertil, sedan på ett ställe som hette Barbro som var nytt för mig, båda bra och avslappnade ställen. Gillar Söder för utgång.
 
Så här såg jag i alla fall ut innan jag stack iväg. Känner att jag har någon slags klädkoma just nu och "ingenting att sätta på mig-känsla". Det är nog dags att rensa igenom garderoben och se vad som behöver flytta ut och om jag behöver något nytt. Kanske ska gå lite i butiker nästa månad då förhoppningsvis lite mer vårnytt kommit in. Behöver bland annat ett par riktigt snygga och sköna jeans, gärna med lite bootcut. Tipsa gärna om ni vet några bra. Körde på det säkra kortet svart vilket ju brukar funka när man känner sådär.
Tröja från HM för många år sedan, byxor Gina Tricot, platåboots Ellos och örhängen från en liten butik i Frankrike förra sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela