Wish upon a star

Ett rum som faller mig i smaken

Publicerad 2014-03-06 21:27:43 i hem & inredning

Detta rum föll mig verkligen i smaken. Tycker så mycket om den romantiska stilen som ändå inte blir för feminin tack vare de svarta accenterna i bord, matta och tavlor. Bra mix av gammalt och nytt gör inredningen levande, djurmönstrat lite vilt och otämjt och så lite Asien i vänstra hörnet, full pott :-)
 
Idag har jag varit inne i stan på möte. Det var ett soligt Stockholm som mötte mig när jag kom ut på Birger Jarlsgatan och jag kunde inte låta bli att le stort för mig själv när jag korsade ett soldränkt Stureplan. Så härligt när det börjar värma, underbart att detta händer redan i mars i år!
 
Önskar er en trevlig helg och hoppas att solen fortsätter att skina på oss! Ska iväg på en massa roligheter så får se hur mycket jag hinner titta in de kommande dagarna. Imorgon kväll blir det Fotografiska med ett par tjejkompisar, ser fram emot trevliga samtal, ett glas rött och inspirerande utställningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela