Wish upon a star

Vår?

Publicerad 2014-02-25 22:41:03 i allm�nt

Idag hade jag ambitionen att köra utomhuspremiär på lunchjoggen. Väderappen i telefonen lovade 6ºC och sol, men det visade sig bli strax över nollan och snålblåst så det blev löpbandet idag igen. Längtar efter frisk luft i lungorna men det får nog vänta någon vecka eller två. Dock så verkar det som att våren är på g då det var en kvinna i min ridgrupp som berättade att hon börjat bli pollenallergisk?!
 
Bara två månader kvar till sådant här...
Maj 2013... båtfärder in till stan, ett magiskt Kungsan, utomhuslunch på Djurgården, Grönankonserter och naturens magi... Nu håller vi ut hörrni, snart är vi där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela