Wish upon a star

Min fina födelsedagsväska

Publicerad 2014-02-02 21:29:00 i i min garderob

I flera år har jag letat efter en fin väska som man kan ha när man reser eller av någon annan anledning behöver ha med sig lite mer/större grejer, men det har varit svårt att hitta en fin till ett rimligt pris. Jag hade fått en slant i födelsedagspresent av mina snälla föräldrar att köpa något jag önskade mig, och så hittade jag denna snygging på Rizzos rea. Den är helt perfekt, man får med sig laptop, kamera och magasin men samtidigt är den smidig och inte alls klumpig. Invigdes härom dagen då jag var på redigeringskursen.
 
Tack snälla mamma och pappa <3
Så här fin är väskan. Svart läder med mockadetalj i fram och precis lagom med fack inuti. Denna kommer att hänga med i många år :-)

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2014-02-02 22:02:36

Snygg väska!

Svar: Eller hur! Tack :-)
Wish upon a star

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela