Wish upon a star

Kristalldeo

Publicerad 2014-02-19 20:13:23 i beauty

Testade efter tips från Hemma hos Kikan en ny deodorant, Deo Crystal från Urtekram. Den är ekologisk, inte testad på djur och rekommenderad av danska Astma- och allergiförbundet. Jag har testat ett par naturliga deos tidigare och aldrig varit det minsta nöjd men den här produkten håller definitivt en helt annan klass. Av någon anledning så har jag svettats ganska mycket sista tiden och jag föredrar en deostick så att det inte blir så blött och måste torka under armarna, risken är att det aldrig riktigt blir torrt efter som detta inte är en anti perspirant (dvs den förhindrar inte att man svettas, även om det inte luktar). Men svettas man normalt och inte har något emot roll on-formulan så funkar denna hur bra som helst. Stort plus också för priset. Jag kommer att fortsätta att använda denna, varvat med min traditionella deo stick, beroende på tillfälle.
 
Betyg: JJJJ
 

Kommentarer

Postat av: Erika Kvarnlöf

Publicerad 2014-02-24 21:11:45

Vad roligt att du gillade den. Jag är verkligen supernöjd. Rekommenderar den till alla :) Känns verkligen skönt att slippa alla läskiga ämnen samt att den är riktigt prisvärd. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela