Wish upon a star

Födelsedagssöndag

Publicerad 2014-02-09 10:04:00 i allm�nt

God morgon söndag! Idag firar jag min fina A som fyller hela 36 år! Tassade upp och gjorde iordning frukost på sängen vilket blev uppskattat. Idag ska vi ut till Djurgården och gå på Vårsalongen på Liljevalchs, en "tradition" som vi startade förra året.

Om ett par veckor ska vi gå på Sturebadet, bada och basta och äta brunch. Och så fick han även ett säsongskort på Norra Brunn Comedy.

Hoppas ni får en fin dag!

Det fina porslinet är ur Rörstrands jubileumsserie för Kronprinsessan Victoria och Daniels bröllop.
 

Kommentarer

Postat av: Emma'sKitchen

Publicerad 2014-02-09 15:06:39

Låter som ett fint födelsedagsfirande! Du får hälsa grattis till Anders från Klas och mig :).

Kram

Svar: Han tackar så mycket :-)
Wish upon a star

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela