Wish upon a star

Bråkigt

Publicerad 2014-02-07 18:39:00 i hem & inredning

Idag släpptes Ikeas tillfälliga kollektion Bråkig, som jag bloggade om för ett tag sedan. Jag var så sugen på några av de fina boxarna och tänkte att jag skulle vara där i "god tid" för att inte riskera att missa någon godbit. Kom till Ikea i Kungens Kurva vid 15-tiden och då var alla boxar samt koppar och de fina porslinsskålarna slut. Snopet! Tjejen i kassan sa att de hade gått inom en timme efter öppning! Jag fick i alla fall med mig en fin rosa bricka hem som jag ska behålla. Köpte också en fotpall i blått och några matchande kuddfodral men tror att de kanske får åka tillbaka, vi får se.
 
Var det någon mer som var på Ikea idag, fick ni tag i det ni hade tänkt er?
 
Bild: Ikea.se
 
Jag var tvungen att lägga mig och vila lite när jag kom hem så nu ska jag kliva upp ur sängen och försöka få iväg mannan att köpa någon hämtmat, alldeles för hungrig och trött för att laga någonting nu :-) Sen blir det en lugn hemmakväll och så tänkte jag titta på Skavlan. Av en slump hamnade jag framför en så spännande dokumentär på SVT igår som handlade om två tvillingar från Kina som blivit adopterade till Sacramento i Kalifornien respektive en liten liten by i Norge, och hur olika deras liv blivit. Dessa tvillingar gästar Skavlan ikväll, ska bli roligt att se.
 
Ha en skön fredagskväll alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela