Wish upon a star

En liten utflykt

Publicerad 2014-12-28 20:29:00 i allm�nt

Jag ser att ni är några som tappert tittar in trots den låga uppdateringsfrekvensen. Hoppas att ni haft en riktigt god jul och får hänga med nära och kära. Vi har firat här hemma med närmsta familjen vilket var helt perfekt med liten bebis. Vi är världens lyckligaste som har fått gåvan att ha lilla T i våra liv <3
 
Dessa dagar har vi inga storslagna planer. Mannen är hemma i nästan tre veckor vilket är jättemysigt, både att vi får tid tillsammans hela familjen och att vi kan dela på ansvaret för lilla T. Just betyder det att han byter blöjor och jag står för maten ;-) Dessutom delar vi upp nätterna så att jag får sova lite mer. (Att jag sedan är en nattuggla och har svårt att komma i säng när jag väl har möjlighet är ju en annan sak.... Det finns så mycket som jag en gång i tiden tog för givet, som jag fortfarande vill hinna med... Att ta en lång och riktigt het dusch, måla naglarna, hinna tänka ett par tankar klart, osv :-)
 
Idag har jag faktiskt kommit ut på en egen liten utflykt, till Iittala Outlet i Gustavsberg. Sa innan att jag ska nog bara köpa någon liten sak, men det blev visst lite mer än så, hihi. Ska försöka visa upp mina fina fynd inom kort.
Fina skålar i regnbågens alla färger (lånad bild).
 
Jag kompletterade bland annat min servis från Swedish grace med ett par tallrikar och assietter, fyndade en gryta på rean och köpte några fina enkla glas att ha t ex när man har gäster och vill servera vatten vid sidan av vinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela