Wish upon a star

Lördagsbestyr

Publicerad 2013-05-11 09:48:00 i allmänt

God morgon soliga majlördag!
 
Här har jag börjat dagen på mitt bästa helgmanér - vaknade i lugn och ro, steg upp och tände lite ljus och mediterade en stund tillsammans med en kurrande katt, åt en långsam frukost i soffan med kaffe, exotisk havreyoghurt med musli, ett perfekt kokt ägg och lite bloggsurfande. Nu är jag redo för en skogspromenad innan det blir fix inför bröllopet som vi ska på i eftermiddag.
 
För er som funderar på Bare Minerals nya foundation som jag skrev om i förra inlägget så kan jag tipsa om att Åhléns nu har 20% på både borste och foundation. (Jag fick rabatten i efterhand, kändes så snopet att det kom ett erbjudande dagen efter mitt köp men det löste de snällt :-)). Jag tycker att de stora fördelarna är att det går mycket snabbare att applicera denna samt att borsten är så oerhärt len och skön mot huden. Den är fortfarande inte täckande som en flytande foundation, så vill man ha den där riktiga sammetsperfekta finishen så får man komlettera med det. Sammanfattningsvis en riktigt bra foundation med snälla, naturliga ingredienser.
 
Mitt betyg: 4,5/5.
 
Vår på Söder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela