Wish upon a star

Träningspepp

Publicerad 2014-01-26 10:28:00 i träning

God morgon söndag! Här vaknade vi upp till en snöig vinterdag och kanske kan det bli lite sol också... Idag blir det i vanlig ordning först en sväng till gymmet. Jag måste säga att jag varit en oerhört flitig gäst där de sista månaderna, är mer taggad än någonsin. Kör dans, boxning, löpband och styrka. Gillar att variera mig så att det inte blir långtråkigt. Under våren ska jag också fortsätta med mina lunchpromenader och så småningom även övergå till löpning utomhus.
 
Kände att det var dags för en liten belöning här om dagen och gjorde ett stopp i sportbutiken, där det blev ett par nya toppar och boxningshandskar (uuäää för de som gymmet tillhandahåller ;-)) Älskar min nya gröna träningstop från Soc.
 
I lurarna blir det blandat, just nu går Icona Pop varma tillsammans med hip hop och R&B, som aldrig kan vara fel i mitt tycke.
En här om dagens på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela