Wish upon a star

Ellegalan

Publicerad 2014-01-20 15:18:56 i allm�nt

Käthe väljer sina favoriter från Ellegalan, en bra idé som jag "lånar" :-) Håller med om att Kenza och Marie Serneholt var tjusiga i sina skira klänningar. Även Ruth Vega Fernandez, Danny och Molly Sandén hade lyckats med stylingen enligt mig. Icona Pop är en riktigt cool duo som klär sig passande till sin musik, inget jag hade tagit på mig idag men kanske för 10 år sedan... Uppiggande i alla fall!

Flera andra gäster hade gått loss lite för mycket med brun utan sol-sprutan, med ett ganska lustigt resultat, fniss. Känns lite passé år 2014 tycker jag ;-) Vilka får ni själva lista ut genom att scrolla på Elles hemsida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela