Wish upon a star

Dagens tips

Publicerad 2014-01-23 22:41:00 i beauty

Alla vi som var unga på 90-talet minns nog hårmascaran med en lätt rysning. Det skulle göras slingor i de mest fantasifulla nyanser som kunde tänkas. Själv anammade jag en brun-orange variant som jag ägnat år åt att försöka förtränga ;-) Numera använder jag hårmascaran på ett lite annorlunda sätt, för att dölja utväxten i hårbotten och det funkar faktiskt ganska bra när man fått in tekniken.
 
Den här ekologiska varianten kommer från Karité och jag köpte min genom Groupon men den finns säkert att få tag på om man googlar. Livräddare mellan färgningarna. Det var dagens tips.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela