Wish upon a star

Blandar och ger

Publicerad 2014-01-24 15:55:00 i hem & inredning

Hej fredag! Hur har ni det idag? Själv går jag och väntar på de glutenfria semlorna som mannen lovat plocka med sig på vägen hem från jobbet...mmm... Det är faktiskt andra gången i år som vi äter semlor, började redan förra helgen men det är inte fasligt tidigt ändå tycker jag :-)
 
Har funderat lite på inriktningen på den här bloggen, jag är ju ganska spretig i mina intressen och därav har även innehållet här pekat än lite hit och än lite dit. Skulle vara kul att höra vad ni som läser uppskattar mest. Inredning? Hälsosam matlagning och naturlig skönhetsvård? Stil/kläder? "Allmänna" inlägg? Eller något helt annat? Om ni inte ger mig något nu så kommer jag nog att fortsätta att "blanda och ge".
 
Förresten, har ni sett den fina kollektionen "Bråkig" som Ikea lanserar 7 februari? Riktigt fina saker tycker jag, som är sugen på pasteller nu till våren. Det är lustigt, för jag har märkt att jag hela tiden pendlar mellan två huvudfärger i inredningen. Med en ljus och träfärgad bas dras jag till accentfärger i lila på höst och vinter och pastelligt blått/rosa på vår och sommar. Och nu är det då alltså dags för pastellsäsongen igen. Är sugen på den fina stoppade pallen som skulle vara mycket tjusig i vår hall, ett "rum" som ännu inte fått så mycket kärlek sedan vi flyttade in.
You like?
 
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela