Wish upon a star

Lite av varje

Publicerad 2013-10-26 15:05:00 i

God eftermiddag! Hur har ni det denna höstlördag?
 
Här i Stockholm är det lite mulet och grått men precis hemkommen från en skogspromenad så är jag fylld av färger och dofter från alla löv. Mycket skog för mig just nu. På lunchen försöker jag alltid att ta en promenad och vi har turen att sitta nära en jättefin skog som man kan strosa i, och på helgerna är jag alltid i Nacka- eller Sicklaskogen och passar på att ta en promenad när jag matar katterna.
 
Lite av varje som jag pysslat med sista tiden, förutom att hänga i skogen: lyxlunch på Vassa Eggen med jobbet, fest och ny spetstopp från Gina och tjejmiddag hos en kompis.

Ikväll blir det middag hos goda vänner. Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela