Wish upon a star

Jakten på den perfekta mattan 2

Publicerad 2013-10-06 21:23:00 i allmänt

(Det lät nästan som titeln på en dålig söndagsfilm ;-))
 
God kväll! Hur har er helg varit? Min har varit bra, har hunnit med lite av varje, både träffa vänner, vara ute i naturen och pyssla lite hemma. Idag var jag på Zetas höstmarknad med min vän Mee och hennes kompis Anna. Riktigt mysigt att strosa runt och prova olika sorters honung, dricka varm äppelmust och prata om stort och smått. Jag och Anna, som aldrig hade träffats förut, hade matchat med var sin klänning från Missoni för Lindex, väldigt lustigt sammanträffande :-)
Ikväll har jag faktiskt fått upp ett par tavlor och planerat lite vad jag ska framkalla för foton och rama in. Sedan så har jakten på den perfekta mattan kommit igång igen ;-) Nu är dessa två slutkandidater, har ni någon favorit? Båda är i bomull och till bra pris, den första från Ellos och den andra från Åhléns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Varmt välkommen hit! Jag är en småstadstjej som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, tillsammans med min fästman, maine coon-katten Molly och numera även bebis T, född i november 2014. Här läser du om sådant som intresserar mig - inredning, vackra saker, naturlig hudvård, bebissnack och livet i stort och smått. Just nu är jag mammaledig, men i vanliga fall jobbar jag med marknadsföring och kommunikation. Hoppas att du ska trivas här, lämna gärna ett litet spår så blir jag glad :-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela